Svar på kommentar

Olivia S om En vanlig dag i stallet ser ut så här:
Vad skönt att se att det inte bara är jag som mockar på 10-20 min, alla mina kompisar säger att det är jättelång tid så jag trodde jag var jätteseg, haha ;)
Vem tar ut på morgonen och fodrar på dagen och så? :)


Haha dock måste jag nog säga att vi båda är väldigt sega,att mocka på så lång tid är riktigt långsamt. Men är det något jag hatar så är det att stressa. Läger oerhört mycket tid i stallet, mer än vad som hade behövts om jag "la på ett kol" men då känns det som jag slarvar. Jag älskar att vara i stallet så jag tar mig gärna tid :)
På morgonen fodrar jag och mamma och släpper ut hästarna i vårt stall. Lunchen fodrar Viktoria som jobbar med att fodra/släppa ut/ ta in i dem andra stallen på anläggningen där vi står. 
Varför vi sköter morgonfodring, in och utsläpp själv är för att vi ändå har vägen förbi både på morgonen och på eftermiddagen då jag ändå ska rida osv. Det behövs helt enklet inte. plus att det är mycket bättre att göra allt själv tycker jag. Då vet man exakt vilka täcken hästarna har på sig, när dom får mat och kommer ut osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0