Hur jag packar inför meeting

Nu inför dagstorp är det många som önskat packlistor, träningsupplägg osv och det ska jag självklart fixa men det blir inte förens i nästa vecka när det är lite mer aktuellt.
Så länge kan ni hålla tillgodo med detta inlägget som jag skrev i december förra året. Där berättar jag hur jag lägger upp det med packninen inför ett meeting.
http://elviraochklara.blogg.se/2010/december/packa-infor-meeting.html#comment

Förövrig har jag läst igenom alla mina och klaras inlägg från november och jag måste säga att det är många lävårda inlägg. Så ta er en kik tycker jag i december 2010's arkiv.


Dagstorp 2009

Dagstorp 2010

Någon bild på Thomsy från Dagstorp i år blir det inte för han kommer vara hemma och ladda inför SM. Men jag har ju pärlan med mig, första derbyt med henne så det ska bli riktigt kul. Har faktiskt aldrig hoppat några direkta derbyhinder med henne så som, vattengrav, pullvermangrav osv så det ska bli spännande att se vad hon tycker om det.


Kommentarer
Postat av: Alwa - Stallviggeby

Sjukt fin header, har ni gjort den själva? vad använder ni för kamera? :D

2011-07-24 @ 00:28:23
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0