Svar på kommentarer

Felicia om Dagens fråga:
Jag ska dit och tävla kringklasserna, ska jag fota ? :)

Vad kul! Ja, det får du gärna göra :)
Michelle om Älskar er!:
ska du också tävla sm på mambo? :)

Japp det ska jag :) Har bara med mig Mambo.
fanny hellgren ([email protected]) om SM om 4 dagar...:
jag kommer vara på plats på torsdag eller freda (ev. båda dagarna) och "heje"/hålla tummarna för dig! och klara också! ska även försöka knäppa några bilder isf kan jag skicka dom till er!Ska försöka säga hej om jag vågar också" :)

Vad kul! Tack så mycket.
Klart du vågar säga hej! Vi är inte farliga, alltid glada :D

Emelie ([email protected]) om Klart i stallet för idag:
Kan du inte lägga upp pass för en vecka med Sockan? Skulle vara kul att läsa om! :)

Det skulle jag faktiskt kunna göra när jag kommer hem från SM för då ska jag lägga allt på honom & Areno.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Gud vad mycket ni har uppdaterat idag! :o :D

2011-08-09 @ 16:01:44
Postat av: ebba

skulle inte ni kunna skriva ner allt ni ska ha med t SM ? bilder osv. skulle även vilja se hur de ser ut i eran transport innan och efter packning! suuuper bra blogg! :)

2011-08-09 @ 18:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0