SM om 4 dagar...

..och jag är så oförberedd, otaggad och allt känns bara kasst.
X Thomsan har vilat 3 (!!!!!!!!!!!) dagar den här veckan pga att han tappat sko och är super öm i fötterna och hovslagaren har vart i irland och kan inte komma fören imorgon. Inget vidare, man ska rida hästen i form, inte vila den i form det anser åtminstone jag.
X Jag har inte planerat någonting känns inte som det behövs, utan jag har läget under kontroll men samtidigt är de så stressande, jag lämnar lixom aldrig något åt slumpen i vanliga fall!  Paniken över detta har börjat ta över hjärnan på mig.
Känns bara inte lika taggande längre...
Tror de hela beror på att jag egentligen är väldigt färdig med Thomsy, alla rundor jag gör på honom gör jag bara för att jag älskar honom och att vara på hoppbanan med Thomsy är det allra bästa jag vet. Men egentligen har vi redan uppnått allt jag velat och lite till tillsammans på hoppbanorna. 
Allt som sker nu är bara bonus och vi tävlar helt utan press och har bara roligt. Därför känns det inte lika spännande att åka iväg på ett SM för det hade lika väl kunnat vara en vanligt meeting. Missförstå mig inte nu bara, SM är STORT men det hade faktiskt kunnat kvitta för vår del. (Åh vad barnslig och otacksam jag låter nu, men vet inte hur jag ska förklara känslorna). Givetvis vill jag inget hellre än att det ska gå bra och jag hade blivit obeskrivligt glad om det gjorde de. Men det är inte hela världen om det inte skulle gå hela vägen. 
Tråkit bara att känna såhär. Hoppas suget hinner ikapp mig innan Torsdag... 
TAGGA TAGGA Elvira, fokusera, sätt upp mål! 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Lycka till :)

2011-08-07 @ 21:59:32
URL: http://magnusssonn.webblogg.se/
Postat av: Alina

klart du inte är klar med thomsy , möjligtvis efter guldet på sm om fyra dagar eller så .

2011-08-07 @ 22:09:17
URL: http://nattstad.se/alinaosterstrom
Postat av: fanny hellgren

jag kommer vara på plats på torsdag eller freda (ev. båda dagarna) och "heje"/hålla tummarna för dig! och klara också! ska även försöka knäppa några bilder isf kan jag skicka dom till er!Ska försöka säga hej om jag vågar också" :)

2011-08-07 @ 22:14:15
URL: http://fannyhellgren.devote.se
Postat av: malin

Ska bli jättespännande att följa hur det går :D



Kolla in vår blogg! Två 21-åringar, en seriöst satsande hoppryttare som vann DM för ett par år sen, har ett sto e:Burggraaf. En psykologistudent som sparar pengar för att skaffa ännu en häst, har kvar sin ponny som tävlas dressyr med!



2011-08-08 @ 10:43:39
URL: http://yoma.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0