Underbara fredag!

Dagar som den här måste man bara älska hösten! Underbart väder, lite små kyligt men en strålande sol som värmer.
Jag är ju egentligen ledig på fredagar, men idag kallade dem in oss för en portfolie lektion. Jag går ju som ni säkert redan vet stylistlinjen, så nu när vi går sista året är de dags att börja sammanställa portfolien, med massa bilder på allt man gjort under åren. Ska bli riktigt kul faktiskt, att få göra en riktigt bra, tänk sen när den är klar vad kul att ha en samling med allt de bästa lixom. Dessutom håller det på att fixas en riktig fotostudio som blir klar om två veckor, där vi ska kunna ta riktigt proffsiga bilder.  
Mellan 08.30 och 10.00 hade vi den här lektionen, efter de har jag, Amanda och Sarah suttit och fikat och göttat oss.
Nu blir det snart stallet och mysa hela förmiddagen, städa, putsa och fixa. Sånt jag älskar! Sedan ska två fina ponnyer ridas ut och Zeke grejas med.
OCH, de är helg! 
Ibland är livet bra!
Från lektionen imorse. Inte alla skolor som har en egen biograf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0