Regn

Hur kul är det att ha två hästar att rida i detta vädret då?
Ibland önskar man att man hade ett ridhus iaf...
Men men, jag har ju valt att ha hästar och då får jag väl tåla att det regnar typ?! varje dag?
Areno vilade igår så det var bara att rida Sockan i ös-regn.
Idag ska båda ridas, Areno min fina dressyrponny ska nog få en galopptur och bara busa runt och Sockan vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra med, han har varit lite bråkig ute så har mest ridit i paddoken men igår var han jätta fin ute så kanske blir en tur ut idag igen, det dör han inte av!
Ska försöka börja mobil-blogga faktiskt! Vi får se hur det går med det ;)
Gammal bild på min finaste

Kommentarer
Postat av: Alex

Uschans, men skulle ändå hellre vilja byta med dig! Ligger fortfarande med massa hosta och skit, men jobbar på det:p pussa alla tre fyrbenta från mig:)

2011-09-13 @ 23:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0