Otroligt effektiv dag!

Tidigt imorse bestämde jag mig för att idag ska bli en effektiv dag. Ganska onödigt att slösa en massa tid på onödiga saker och gå en hel dag utan att få saker ordentligt gjort, eller hur?
Även om jag var riktigt trött imorse, vaknade lite små sur och hade ingen lust alls egentligen att gå till skolan så tog jag tag i mig själv och bestämde mig för att vända de dåliga humöret, le mot mig själv i spegeln och bara köra på och ta vara på dagen helt enkelt. Vilket jag lyckades med! Har fått grymt mycket gjort, viktiga saker!
Lyssnat, vart fokuserad och verkligen jobbat på lektionerna i skolan. Tog till och med ikapp lite från förra veckan då jag var hemma pga operationen. Pluggade även lite på en mindre rast mellan två lektioner!
Här hemma har jag också fått gjort behövliga saker, pluggat och inte slösat tid på oviktiga saker som datorn tex.
Från de ena, till de andra.
Red i mina nya stövlar förut och jag älskar dom faktiskt. Dem är inte lika snygga som parlanti, men sjuuuukt sköna och man får grymt bra stöd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0