Orkan här idag!

Den här dagen har sett ut som dem allra flesta, skolan, stallet, plugg, ungefär så!
Hästarna gick iallafall bra, dom är väldigt pigga bara vilket inte är så konstigt med tanke på att dem vilade 5 dagar förra veckan i och med att jag opererades.  Men nu känns armen helt bra så jag kör på som vanligt och struntar i att jag har ytterligare 2 veckor som jag egentligen ska vara i stillhet. Jag ska ju tävla om 1,5 vecka så jag måste helt enkelt haha. Någon läsare som ska på samma tävling kanske, i Ljungby 23-25 sept?
Jag är riktigt tävlingssugen! 
Imorgon blir en ganska sorglig, då åker min lilla pärla i 2 veckor till att börja med, men förhoppningsvis stannar han ännu längre än så bara allt funkar. Vi får hålla tummarna för det för jag tror att Thomsan och nya ryttaren kan bli ett riktigt vasst team! 
you mean the world to me

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag ska till Ljungby och kolla på den tävlingen :)

2011-09-14 @ 09:07:33
Postat av: Emma

Jag ska också till Ljungby och titta :)

2011-09-14 @ 17:28:16
URL: http://smalandriders.blogg.se/
Postat av: Tuva

Åh vilka fina bilder! :)



Vem har fotat dem?

2011-09-16 @ 18:17:55
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0