Nöjd, men ändå missnöjd...

Var på sv.ridsport idag för att prova ut parlanti stövlarna, eftersom dem bara har modellen MED snörning hemma och jag vill hellre ha dem UTAN skulle jag bara prova ut storleken och beställa hem ett par utan.  
Men eftersom jag har universums mest oproportionerliga, fulaste ben som jag hatar mest i hela världen så passa dom inte mig! Mina vrister var alldeles för höga!!!! Kom inte i min vanliga storlek(38/39), var tvungen att ta 40 för att ens få i foten ordentligt, men då var dem ju 7 mil för långa... Dem skulle dessutom bli ännu trängre i vristen utan snörning eftersom de inte blir något resår då så de va bara att lägga parlanti planerna på hyllan.
Så jag köpte ett par Mountain Horse supream high rider istället.... med snörning :(
Nepp, nu får de bli ändring här, banting får det bli. Ni vet väl att fötterna krymper en aning om man går ner i vikt? Så nu kör vi, seriöst den här gången. Skriver ut de här också så att ni kan skälla på mig om jag missköter mig!
Fick med mig lite annat behövligt också, så som grimmor till hagen, arnika, kylgel, silikonsnoddar, nummerlapp, ja det var nog allt. 

Kommentarer
Postat av: Julia Sivén

mountain horse är ju ändå snygga! :D

2011-09-11 @ 10:10:09
URL: http://pponnybrudar.blogg.se/
Postat av: Malin

vad kostar ett par sånna MH stövlar?:)

2011-09-11 @ 13:30:40
URL: http://jjanssonsfrestelse.blogg.se/
Postat av: nelly segerqvist

MH är ju också snygga!:) du har inte alls fula ben!:)

2011-09-11 @ 20:21:37
URL: http://nellysegerqvist.blogg.se/
Postat av: HH

Alla ben är ju inte lika, kan du inte måttbeställa stövlar ist så dom passar perfekt? :)

2011-09-12 @ 11:46:17
Postat av: Anna - unghästutbildning

Oh inte banta, tänk på att det tar ett bra tag innan du blir smal om fötterna. Och innan det har du fått en andedräkt som luktar acceton och extra behåring över kroppen ;) grauwr. Trust me I know.



Kram Anna

måttbeställ ett par stövlar istället

2011-09-13 @ 18:16:12
URL: http://colts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0