Måste bara slänga in ett inlägg!

Det är helt sjukt vad snabbt tiden går... DET ÄR REDAN 1 SEPTEMBER!

Känns som hösten kommer gå i raketfart. Snart, om 87 dagar fyller jag 18! Därför ska jag skriva in mig på körskolan någon gång de närmsta veckorna, för jag ska ha mitt körkort nu direkt jag fyllt. Fattar inte folk som fyllt men inte ens börjat fundera på körkort? Jag vill ha mitt direkt! Tänk vilken frihet det är. 
Sen hade jag dessutom möte med vår studierektor igår och fick utökat mitt studieprogram. Det betyder att man läser lite mer kurser än vad alla andra gör och vad man "ska" göra. Dessutom gäller det att jag sätter MVG i helst alla kurser, så ja. Hösten lär bli pluggig för min del.  
Hästig också såklart. Hästarna kommer alltid först! Har lite planer....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag måste betala mitt själv, så spelar ingen roll när jag fyller, måste ju ha pengarna innan jag börjar ta det.

2011-09-01 @ 15:35:45
URL: http://jeenniecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0