It's friday,friday!

Ledig idag som sagt. 
Har spenderat morgonen framför dator och avverkat ett par avsnitt av MP och även kollat första avsnittet av kanal 5s "Sol, fest och oroliga föräldrar"...
Sedan gick jag och fick mitt snitt fixt lite, tror det är ännu längre nu än sist, men jag vet inte. Kanske inbillar jag mig bara. 
Ni ser nog vart snittet börjar under tejpen till höger va? Sedan sträcker de sig hela vägen ner till tejpen till vänster.
De gamla...
Vad tror ni, är de inte lite längre den här gången?
Hahaha vilka stora funderingar jag har...
Nu ska jag hur som helst ta mig en dusch, måla min naglar både fingrar och tår, fixa mina bryn osv.

Kommentarer
Postat av: nelly segerqvist :)nelly

vad är det som har hänt med din arm? Eran blogg är grym!<3

2011-09-11 @ 09:26:41
URL: http://nellysegerqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0