Hej, hej, himlans massa hej!

Haha jag erkänner! Vi har sveriges ryckigaste blogg, uppdateringen har riktiga toppar och dalar!
Men det är verkligen mycket nu, så tiden räcker helt enkelt inte till. Dock har varken jag eller Klara riktigt velat ta bort bloggen ännu. Men vi får väl se, kan mycket väl bli så!

Aja, jag vet inte riktigt vad jag vill få sagt med de här inlägget.... Känner helt enkelt inte någon inspiration  när det gäller bloggen.

Livet rullar på ialla fall!



Just nu jobbar vi med korrigeringar av asniktet i skolan. Bland annat åldranden, här har jag gjort Diana ett par år äldre!



Kommentarer
Postat av: ylva

nej ta inte bort bloggen! =)

2011-09-21 @ 15:13:47
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0