En åker, en ny kommer!

I onsdags körde vi Thomsan ner till Varberg och det gick jättebra. Det känns verkligen som detta hemmet är hel rätt för honom! Hoppas nu han sköter sig och att dem passar ihop så att han får stanna.

Innan Thomsan åkte så han jag tänka, att nu kommer de bli väldigt lugnt när jag bara har Toxan+ Zeke 3 dagar i veckan. Vad bra, då kommer jag få tid till skolan ordentligt. Men så blev det inte utan från och med igår så rider jag även en annan ponny eftersom hennes ägare är sjuk. Ska göra de ett par veckor och det är såklart bara roligt!

Kommentarer
Postat av: lina

fast söta lilla mixxan från stockholm vill fortfarande flytta till dig ;)

2011-09-16 @ 17:03:04
Postat av: Anonym

vem i varberg är det som ska ha honom? :)

2011-09-17 @ 12:26:20
URL: http://equestrianquality.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem ska ha han i varberg? bor här så roligt å veta ;D

2011-09-17 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0