Elvira +Thomsy 4ever

En sak som jag glömt att berätta!
Nu till veckan åker Thomsy till sin förhoppningsvis, nya ryttare. Varför jag skrev förhoppningsvis är för att hon ska ha honom på 2 veckors prov först. 
Han är inte såld, utan jag kommer bara låna ut honom, så Elvira+Thomsy forever är 100 % sant. Känns obeskrivligt bra! Ännu bättre är de dessutom att ryttaren som ska ha honom är hur duktig som helst och dem bor superfint, så jag blev riktigt glad att dem hade plats, tid och ville ha honom när vi ringde och frågade. Jag hoppas innerligt att han blir kvar där! 

Kommentarer
Postat av: bella

vem är det som ska ha han? :o vad hände med fanny teibl?

2011-09-12 @ 09:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0