3:e dagen hemma från skolan, inte bra!

HATAR att inte vara i skolan känns som jag missar sjukt mycket, inte bra, inte bra!
Dessutom är det sjukt tråkigt att ligga hemma men min arm gör riktigt ont. Trodde inte den skulle göra de...
Imorgon är det i alla fall fredag och jag är ledig och ska åka till Göteborg på eftermiddagen tror jag och sedan vidare mot sv ridsport. Ridstövlar står på inköpslistan. Om jag nu orkar hålla mig vaken haha. Mina tabletter gör mig jättetrött och sömnig. Har sovit två dygn i sträck nu. 
Just de, allra först imorgon ska jag ytterligare en tur till sjukhuset och lägga om förbandet, det blöder väldigt mycket nu när det är hål i skelett nämligen.
Tänk att den här har suttit fast skruvad inuti min arm! 

Kommentarer
Postat av: HH

Oj, vilken stor metallbit som suttit i armen! "Behövs" den inte längre nu?

2011-09-08 @ 22:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0