Visste ni att?

Jag har ridit en storhäst en vecka nu? Haha dum fråga, klart ni inte vet.
Dock får ni inte veta så speciellt mycket just nu, ville bara göra er lite nyfikna;)
Skulle även kunna bjuda er på en kort film, ni lär knappast lista ut något genom den ändå eftersom det kan vara vilken brun häst som helst.
Det är ingen märkvärdig film alls, bara ett litet klipp när vi travar runt i ridhuset. Hade tänk filma mer men då kom det fler folk in i ridhuset så då fick mamma sluta. Tycker sånt är pinsamt haha! Hade det vart intressant, eller bara helt onödigt?

Har även ett klipp på Toxan när vi hoppar 145 cm. Den har kanske några redan sett eftersom den ligger uppe på min FB, men alla här är väl inte vän med mig där så någon kanske tycker det är kul om jag lägger upp det här också?

Kommentera om något är intressant annars kan jag strunta i det.
/ Elvira

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag skulle tycka att det vra jätte kul om du lade upp filmerna här! :)

2011-11-08 @ 21:34:56
Postat av: Emelie

Jag vill också se filmerna ;)

2011-11-08 @ 22:26:03
Postat av: alina

lägg upp ! :D

2011-11-08 @ 22:39:16
URL: http://nattstad.se/alinaosterstrom
Postat av: Michaela

Jag vill me se :)

Kan du inte ta o berätta lite hur det ligger till med alla hästarna, vilka du rider o hur det e me thommmsy osv! Så himla längesen man hörde något från er alla ju!:)

2011-11-09 @ 01:11:02
Postat av: Elin

Ja lägg ut den :)

2011-11-09 @ 08:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0