Torsdag

Godmorgon bästa bloggläsare!
Sitter just nu och äter frukost och tänkte var lite effektiv och blogga samtidigt. Var på gymmet och cyklat 1,5 mil och joggat 2 km idag INNAN frukost, helt otroligt att jag överlevde, är nog den mest frukost beroende människan som gått i ett par skor! Blir egentligen inte människa förns jag fått i mig något att äta på morgonen.
Ska alldeles strax, om en halv timma ungefär bege mig till skolan, har en ganska krävande dag men jag ska inte klaga i och med att vi bara vart i skolan tisdag denna veckan.
Åker till stallet direkt från skolan och grejar allt som ska grejas där vilket är följande:
- Mocka och fixa allt de vanliga
- Rida Toxan
- Rida Björnis
- Hoppa Thomsan
- Hänga på Zeke
- Sko Björnis
Inga konstigheter, en vanlig Torsdag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Leonora

Kommer det upp film/bilder sen. Var länge sen man såg nya bilder på dig och thomsan?

2011-05-05 @ 10:07:49
Postat av: lina

vilken tid öppnar "Ditt" gym?

2011-05-05 @ 22:28:44
Postat av: elin

Så fina är ni :D

inlägg om er på våran blogg :)

2011-05-15 @ 10:33:30
URL: http://teamskimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0