Tävling Lilla Edet

Tävlade ju som sagt i Lilla Edet idag.
Blev tyvärr bara en klass då jag startat msvb förra året så fick jag inte vara med i Sveland, vilket vi visste och dom fråga mamma i telefonen och hon sa att jag hade startat det och då sa dom att det var okej. Men sen idag så bah nä. Men fick en Sveland tröja av Lisa's mamma haha så snällt :')
-
Iaf i Lc-n så blev det inte så mycket framridning men han var endå mjuk och fin.
Jätte fin på banan, till näst sista hindret så "tryckte" jag på honom för mycket så han blev sur så då fick vi ett tvärstopp haha ;) Men är sjukt nöjd att han var så fin endå!
Nu ska jag dra och shoppa lite faktiskt!
Filmen håller på att ladda upp sig, om ni vill se den så får ni gå in på min youtube sida som heter klaraskatt och filmen heter "Klara Skatt & Areno Lilla Edet 1/5-11 LC (nolla grunden, 4 fel omh)" Annars länkar jag den imon eller sen :)


Kommentarer
Postat av: Angelina Svedbo- dressyr ryttare med världens finaste ponny

jag såg dig :D

2011-05-01 @ 16:02:41
URL: http://dressyrungarna.blogg.se/
Postat av: Sarah

SHIT att du hålls kvar på tvärstoppet! Imponerad! :)

Annars suupersnygg runda, det såg verkligen jättefint ut (y)

2011-05-01 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0