Svar på kommentar

Anonym om Film från Lilla Edet:
vrf gasar du så mkt``?

Svar: Han får gå i sitt eget tempo.
Och om du menar i omhoppning så var det för att jag sattsade ;)

bella om Dagens ridning:
men gud, fick du en häst bara sådär? är han din? vad ska du göra med han? :S
IP: 213.67.74.122

Svar: Nej jag har ju naturligtvis provridit den, vätrinärbesitigat osv!
Han är bara min och han är min framtid antagligen :)

Nelliekarlsson om Dagens ridning:
Fråga till klara. 
Skulle inte du kunna lägga upp bilder på ditt stall och ridbanan och sånt?:) berätta lite mer om hur du bor osv. Har fattat det som om du bor på landet och har egen gård typ?=) svara

Svar: Jooo, det skulle jag kunna göra! Men det ska bara finnas tid till det också ;)
Haha, men jag ska försöka fixa det! :D

Lina om Försenade filmer från terränghoppningen:
bra kämpat! banan ser jättemysig ut, vart är de? :)
kommer han nog tycka är roligt när han får gå alla grenarna :) tkr du ska satsa på lite mer dressyr, han kan nog bli riktig fin där:) 

Svar: Det är typ i Lagmansholm utanför Alingsås och Östadkulle typ :)
Tack så jätte mycket, han har blivit så fiin!!! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0