Sokrates

Namn: Sokrates
Smeknamn: Sockan
Ålder: 8 iår
Ras: Polskt halvblod
Mankhöjd: 172
Som sagt så har jag köpt en storhäst, han är en liten bäbis.
Gått jätte mycket dressyr så alla grunder har hon + att han älskar att hoppa.
Jätte pigg och känslig liten herre så det är ett litet projekt, vi får se hur länge jag kommer ha honom och så. Vet inte om jag vill jobba med hästar och så i framtiden så det blir att se efter gymnasiet och så.
Vi ska ta det väldigt lugnt, ska mest träna och åka på lite clear rounder och så, så inget stress med honom. Dessutom har han lite lastningssvårigheter så det blir lastträning och lydnadsträning osv. Så han kommer nog bli riktigt bra!

Om ni har några mer frågor är det bara att slänga in en kommentar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

äre en han eller hon? med tanke på att du skriver olika i texten ;)

2011-05-29 @ 12:19:04
Postat av: Karin

Kommer du ha kvar honom och hoppa på nationell nivå senare? :)

2011-05-29 @ 15:28:29
URL: http://null
Postat av: Matilda Scander

Hej! Tog lite bilder på dig i vara idag:) Vill du ha dem? Vart ska jag skicka dem isåfall? :)

2011-05-29 @ 16:23:26
URL: http://ponnytavling.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för stam på honom?

2011-05-29 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0