Resultat Uddevalla 7 maj

Areno LA -
Grymt fin ponny på framhoppningen + på banan. Iaf 1an, 2an, 3ab (andra gången) 4an.
Fick ett stopp på A i varje kombination. Hade sjukt dålig fart i svängen mot dom så.. får ta på mig det även om han kanske kunde ställt upp för mig lite ;) jag fick verkligen göra allt, LAT!
Men han är bäst endå min prins! Nu blir det vila i helgen (från tävlingar)
Sen nästa helg är det terrängtävling! WIE
Mambo Msvb -
Klockren runda, dock en miss på 3an som var ett ganska högt räcke och solen låg på. Men annars inga problem!
Slutade på 4fel (ett nerslag) och kom 5a.
-
Mambo Msvb Lagklass -
Åååååh, finaste ponnyn! Gjorde allt så himla lätt även om det var hur svår bana som helst!
En ganska stor miss i sista trekombinationen (asså nästa sista hindret, så himla otur!) Nu kommer se på filmen, han tar ett ist för två. Men inget han kan rå för, inte lätt med en trång kombination om man vart D-ponny hela livet ;)
Iaf ingen omhoppning, men det räckte till en 2a plats med laget OCH VIDARE TILL STRÖMSHOLM!!
Så nu blir det inget Björbäck den 5e utan lag-sm 3-5 ist!


Här är en bild från lagklassen när han tar ett galoppsprång ist för två.
Haha, jag ser ut som ett mongo! Var inte riktigt med på där som ni ser ;)
Kolla Mambo's framben endå ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

När kommer filmerna:)?

2011-05-10 @ 11:37:46
Postat av: bella

gööööött! grattis! :D

2011-05-10 @ 16:02:07
Postat av: sandra

han såg jättefin ut på filmen!!! det såg så himla lätt ut! Grattis =)

2011-05-11 @ 16:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0