Resultat Flyinge - Thomsy

Thomsy har hoppat faktisktiskt i alla klasser, alla dagar! Dock har jag gjort riktigt grova missar!

LA+5 bed A:0+A:0
As fin ponny!
Dock gjorde jag en ganska grov miss på linjen mellan 6 och 7ab. Såg att jag låg lite nära så tog en ganska kraftig förhållning utan att understödja med benen och vi fick ett messtopp, eller om man ska kalla det halt ;)
4 fel.

Msv B bed A:1/a
Lika fin ponny i denna klassen och lika kass ryttare. Gjorde precis samma sak igen som i LA+5 men två gånger den här gången först på nummer 3 och sedan nummer 9 (av 11). Fattar inte vad de är för något jag börjat med men väldigt dumt är det i alla fall!
Ville bara sjunka genom jorden eller skjuta mig själv med en pistol i huvudet när jag kom ut...

Msv B bed A:0
8 fel, men också en väldigt fin ponny!
Red en otroligt slarvig väg till nummer 4, innanför och lite snett skulle jag gå och kom men en bog mot hindret, klassiker.  Rev även 7 b. Thomsan halkade i svängen precis innan insprånget och tappade baken och fick inte ordentligt med kraft ut till b.

Inga toppen resultat, men den här helgen kan jag verkligen inte skyll på Thomsan utan tar alla fel bara på mig, det var så himla tydligt! Thompa känns kanon fräsch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0