Presentation- Elvira

celine  ([email protected]) om Grymt!:
har inte läst eran blogg speciellt länge eller så, så det skulle vart jättekul om ni bara kunde beskrivit er och era hästar eller ngt, eller länka något inlägg där ni gjort det. så man kanske blir lite mer insatt i eran blogg? :)
kram


Bra idé, vi har säkert fått fler nya läsare som skulle uppskatta det så jag drar en kort presentation.

Jag, Elvira Henningsson är född 1993, alltså snart 18 år är född och uppvuxen i Uddevalla där jag bor än idag.
Går andra året på gymnasiet(snart 3e), Stylistprogrammet på plusgymnasiet. Har dock inga planer på att bli makeup-artist eller likanden efter gymnasiet även om jag skulle kunna om jag vill. Istället vill jag bli hemmafru haha, eller om man nu måste jobba, fastighetsmäklare eller advokat men allra helst vill jag jobba med hästar som är det jag brinner för!

Har just nu två ponnyer hemma i stallet, en C och en D-ponny.

Thomsy-
C-ponny född 1994. Honom har jag ägt i mer än 4 år och har gjort allt som går att göa här i Sverige i alla fall. Vi har vinster upp till Msv A, ridit a-final på SM, Baltic cup, RPC osv, osv!

Queen´s Toxica-
D-ponny född 2004. Henne har i fött upp själva faktiskt. Valt hingst, sett henne nyfödd, ridit in, utbildat osv. Vi har hoppat upp till Msv B med fina resultat. Har framtiden för sig aboslut, dock inte med mig antagligen då de är dags att gå över på stor häst. Egentligen borde de skett för längesedan haha.





Thomsy


Toxica



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ridit GP ponny?

2011-05-20 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0