Praktik dag 1 och 2

Ni kanske inte visste det, men igår började min 3 veckor lång praktik!
Jag ska vara hos Malin Lindqvist (eller ja, jag är hos henne)

Igår tog jag med Areno till henne och vi skrittade ut med honom och Hekla (hästen på bilderna)
Sedan red vi de andra två (Frallan och Cover Girl) i skogen! Jag red Frallisen
Idag tog jag inte med någon häst, vi red ut Frallan och Cover Girl, jag red Cover Girl, sjukt fin! Vi galopperade ganska mycket och badade lite haha ;)
Imorgon blir det nog lika chill, vi gör typ inget hahaha! Mockan lite och äter B&J!
På Torsdag tar jag med Sockan till Malin, så ska hon hjälpa mig och kanske rida honom lite grann!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fick du den praktikplatsen? :) kan du ta bilder och lägga ut? bra blogg :)

2011-05-17 @ 15:32:41
Postat av: Bea

vem är det som kör hästarna dit? ;)

2011-05-17 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0