Pluggaaa

Nu ska jag ta mig i kragen och göra klart de två sista arbetena för den här terminen. Har bara avslutet kvar på den ena och hela den andra då men jag tror de ska gå ganska fort och tänkt känslan sen när allt är klart. Längtar!
Dock är de ju inte helt över, gör de allra sista matteprovet på Tisdag för att förhoppningsvis säkra mitt MVG i matte B, ska verkligen ge allt! Sedan kan jag bara slappa och njuta av ett efterlängtat sommarlov, ska bli obeskrivligt skönt. Nog för att jag kommer jobba mycket men då kan man åtminstone släppa jobbet när man kommer hem och har inga läxor och liknande hängandes över sig. 
Hur som helst så ska detta bli en riktig kanon sommar hoppas jag på, med massa sol och riktig värme, sköna kvällar och massa bra tävlingar! Tänk, mitt allra sista sommarlov, nästa år vid den här tiden tar jag studenten och det är dags att smaka på och se sig om i den riktiga världen.
Har ni några speciella planer inför sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0