Packa, tvätta, putsa!

Mycket står på schemat idag, de är ju typ ett mindre flyttlass varje gång man ska iväg!
Fast den här gången har jag fått instruktioner och lite hot av mammsi att om jag packar för mycket så åker vi inte iväg haha. Kan erkänna att jag vet att jag alltid har lite för mycket med mig, men "man vet ju aldrig" eller hur?
Så nu har jag lyckats minimera min egna packning till två väskor istället för 4 som det ALLTID lyckas bli hur jag än bär mig åt så jag är riktigt nöjd hitils! Nu får vi se hur de går i stallet bara, är lite svag när det gäller täcken för man vet ju faktiskt aldrig med vädret! Hade faktiskt termotäcken med hals med mig till räkanhoppet förra sommaren, onödigt sa alla, men vet ni? Dem kom faktiskt till användning, fast inte åt hästarna haha ;)

Färdig babblat, nu drar jag!
Hörs ikväll om de inte blir för sent.




Kommentarer
Postat av: sanna

Lycka till!!!!:D

2011-05-13 @ 10:58:39
Postat av: Olivia

Haha, sådan är jag med, tar med mig extra av typ allt så det är helt fullt i transporten och bilen! MEn man vet ju aldrig! ;)

2011-05-13 @ 15:33:25
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0