Massa babbel

Halva Söndagen har gått, jag ska börja göra mig i ordning, packa osv för att alldeles strax bege mig mot tåget som ska ta mig till Göteborg.
Vaknade upp hemma hos Frida, där jag senderade kvällen och natten igår. Har vart barnvakt ;)
Åkte därifrån direkt ut till stallet där jag vart hela förmiddagen och grejat. Hästarna gick super även idag, gött gött!


Såhär ser planeran ut inför veckan som kommer+måndag:
Måndag- Praktik(näst sista gången) och sedan hem till Uddevalla igen. Hästarna vilar och jag ska plugga matte hela natten!
Tisdag- Skolan, har matteprov de avgörande och även allra sista grejen i skolan för denna terminen. Gymma för första gången på 3 veckor, ska bli gött! Sedan stallet.
Onsdag- Skola, gymmet, stallet, hoppa Thomsan o Toxan.
Torsdag- LEDIG FRÅN SKOLAN
Fredag- LEDIG FRÅN SKOLAN
Lördag- Tävling
Söndag- Absolut ingenting, bara ta de lugnt.
Måndag- LEDIG FRÅN SKOLAN/PRAKTIKEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0