Hopptränat!

Hopptränat för Kieran idag som jag nämnt tidigare och Klara var med också, hoppas det inte var hemligt haha!
Träningen gick i vilket fall bra och jag har fått lite tips på saker att träna på för att få henne mer försiktig. Hon har så mycket självförtroende och har ingen riktig respekt för hindren som det är just nu.
Men de ska vi träna på. De och att hon hoppar rakt över hindren, för just nu drar hon sig snett vänster över hindren och tappar därför ibland ner vänster fram. Men fick massa tips från Annelie förra veckan för att bli av med de, så det ska nog bli riktigt bra till slut.
Ida tog bilder med Klaras kamera så det kommer någon gång Även om jag såg allmänt fet och skev ut på alla bilder vad jag kunde se i kameran. Men får bjuda på de bara för Toxan är finast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0