Hinner med ett snabbt inlägg!

Vilken är bloggen med bäst uppdatering?! ...Inte våran iallafall ;)

Ska snart sticka iväg till skolan, börjar kl 12 idag riktigt gött! Har tagit de riktigt lugnt nu på morgonen. Åkte till stallet 10 i 7 och morgonfodrade/släppte ut och gick inte och la mig sen när jag kom hem igen utan har fixat med annat. Gjort klart ett skolarbete, solat på gymmet, duschat (bara håret för som ni vet bör man inte duscha kroppen efter man solat eftersom det kan skölja bort färgen. Vet inte om de är myt men jag lyssnar på de i fall om att), fixat naglarna, plockat brynen, haft ansiktsmask och lagat en as god pasta sallad till lunch. Dessutom fick jag precis ett sms från bästa Johanna att hon mockat och fixat vattnet åt mina hästar, kan inte bli så mycket bättre!

Så i eftermiddag i stallet är de bara ridning av två hästar, fixa hö och kraftfoder.
Nu får jag dra mig, men nu vet ni att jag fortfarande lever, puss!

 

Kommentarer
Postat av: Bea

Ni behöver inte ursäkta er hela tiden!

Vi gillar er ändå! :)



Fast det skulle vara bra om ni skulle minska ner bloggen/designen något för alltid när jag kommer in på eran blogg tar det sån tid att ladda upp sidan.. Fast det kanske bara är för mig..

Super bra blogg annars! :)

2011-05-26 @ 14:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0