Fy vad de är segt med bloggen

Känner ingen motivation överhuvudtaget just nu som ni kanske märker av?
Vardagen är så fruktansvärt seg och jag är trött på så gott som allt den har att erbjuda.
Skulle vilja göra någon redigt stor förändring i livet, kanske hoppa på mammas förslag och flytta till Skåne?
Ah, den som lever får se vad som händer!
Precis just nu tar jag sikte mot gymmet och springer ett par km, därefter stallet och sist hem och kolla datum som jag vill vara ledig i sommar för snart görs jobbschemat för sommaren. Plugga ska jag göra också, hjärnan går på högvarv nu när allt de sista ska in innan sommarlovet.

Kommentarer
Postat av: Ella

ska d sommarjobba då?

2011-05-11 @ 15:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0