Detta borde vart en bra dag, men kanske kommer de bli den värsta...

Skolan var lugn, vi fick den grymma wonder sprayen bara för vår klass är bäst på de mesta, fick ledigt onsdag och fredag av samma anledning. Dessutom gick hästarna fantastiskt allihop!
Dock var jag en riktigt latmask och hoppade över gymmet och min pioneer stövel gick sönder IGEN, skitstövlar.
Nästa par stövlar som ska inhandlas och som jag hoppas blir snart får bli ett par mountain horse supreme high rider, orkar inte pisskvalité längre även om ingen stövel är snyggare än pioneer.
Det är trots allt inget större fel på dessa stövlar om man bortser från att det är snörnig.
Hur är kvalitén ni som haft/har dessa?

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag har såna stövlar och dom är verkligen jätte sköna och mjuka, jag tycker dom har bra kvalité då jag har haft mina i ett år nu och dom år fortfarande lika snygga och har inte gått sönder en enda gång, så jag rekomenderar verkligen dom :)

Jätte bra blogg :D

2011-05-03 @ 23:29:30
Postat av: Emma

Jag har såna, och jag äälskar dom! Köpte dom i göteborg iår, och dom är hur sköna som helst! Man behövde inte "rida/gå in" dom, utan dom var mjuka och passade skitbra med en gång. Du kommer absolut bli nöjd om du skaffar dom! :)

2011-05-03 @ 23:42:43
URL: http://emmaamagnusson.blogg.se/
Postat av: neea<3

Dom är verkligen en helt underbar stövel!

2011-05-04 @ 08:05:56
URL: http://neeafalk.blogg.se/
Postat av: maria

Mina är snart två år gamla och har inte gått sönder någon stans:)

2011-05-04 @ 08:18:02
Postat av: karin

jag tycker dom är skit snygga och skit bra i hoppningen men om man ska rida dressyr i dom är dom vääääredelösa. tänkt ochså på när du provar dom att dom måste dom sitta jätte tight och va lite längre än vanliga då jag upplever att dom töjer sig och åker ner:(

2011-05-04 @ 10:52:43
Postat av: Elin

Suck, mina andra tretorn gick sönder idag :P (är man förvånad?) jag har inte de stövlarna men jag har testat de och de är riktigt mjuka och framförallt sköna!! funderar på att köpa dem :D

2011-05-04 @ 11:40:30
Postat av: Anonym

mina är skitbra, dock lite hala ifall du ska rida dressyr, men annars har dom hållt jättebra! :D

2011-05-04 @ 16:17:08
Postat av: Aaaaamandaa

Jag har dem, de sprack dock nyss i dragkedjan men de är för att de har blivit för små! Så de va inte "stövelns fel" haha.

De är sjukt snygga och ger as bra stöd tycker jag iaf :)

2011-05-04 @ 20:03:28
URL: http://amandaelvira.devote.se
Postat av: hanna

De är riktigt bra & sköna, älskar dem verkligen! jag har haft mina i ungefär ett år & de ser ut som nya!

2011-05-04 @ 20:54:12
Postat av: Anonym

Har haft mina ända sen de för första gången kom och har hållit hur bra som helst:)

2011-05-08 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0