Det snöar!

Hemskt, men rubriken är sann!
Idag är det tisdag och min dag är jäkligt fullbokad så bloggen lär bli satt åt sidan.
Ska stra, om 20 minuter bege mig till skolan där det är fullt upp från början till slut. 
Sedan planerar jag en timma på gymmet och löpbandet innan jag åker till stallet och drar igång med allt som ska göras där, vilket är:
Mocka och fixa allt det vanliga,
Rida Thomsan,
Rida Toxan,
Rida Björnis,
Hänga på Zeke,
Sedan blir det raka vägen hem och skriva ett tal som jag kan framföra på nationella provet i Svenska, muntligt imorgon. "Bra" planering Elvira att sitta med en sån grej dagen innan! Inget att rekommendera precis, om du inte som jag jobbar bäst under lite halv press.
Känner att det kommer bli en dag i högt tempo, men jag gillar!
Ska ni hitta på något skoj idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in och kritisera min nya hästblogg!

2011-05-03 @ 12:38:03
URL: http://blackladyrnf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0