De går bra nu

Livet rullar, jag är helt slut efter helgen och min nacke och axlar är stelare än en djupfryst pinne efter för mycket sovande i bilen.
Kom hem från skåne kl 23 i Söndags, igår alltså och gick upp och åkte till göteborg för att praktisera kl halv 6 idag. Kom hem med taget kl 18 och åkte direkt till stallet där jag spenderat ett par timmar.
Så skjuter på resultat uppdateringen till imorgon, har dessutom inga bilder men hoppas på att fotografen hinner lägga ut dem imorgon. Så himla tråkigt med resultat utan bilder!
Förörigt är även morgondagen fullspäckad.
x Nationellt prov i Matte B
x Möta upp Charlotta och göra klart jobbschemat inför sommaren
x träna
x stallet
x plugga inför onsdagens prov.

Tur att onsdagen bara är omprovsdag och jag bara har ett litet pro som komemr ta mig 30 minuter typ att göra. Får dessutom börja när jag vill så de blir gött! Då blir uppdateringen på topp igen.




Kommentarer
Postat av: Malin

Spännande att få höra hur det gick! :)

2011-05-17 @ 13:29:59
URL: http://blackladyrnf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0