Där rök nog mitt MVG

Matte nationella gick sämst i hela världen! Det har aldig gått så dåligt på ett prov någonsin, vill bara lägga mig och gråta typ haha.

Nu är i alla fall schemat fixat inför sommaren och för er som undrar ska jag jobba på samma ställe som förra sommaren. I receptionen på en camping här i Uddevalla, väldigt bra jobb faktiskt!
Fick ledigt de datumen jag önskade om också, så jag är toppen nöjd.
Ska städa lite nu och ta reda på min egen packning från helgen innan jag går till gymmet och joggar. Springer långt och sakta idag känner inte för att springa fort.
Efter de blir det stallet, mina hästar vilar så jag ska bara mocka osv och putsa tävlingutrustningen från helgen och greja med ungponnyerna.
Bloggen ska jag ägna någon timme åt ikväll också, sedan lite plugg.

Inlägg ni kan vänta er

X Resultat från helgen
X Bloppis
X Tävlingsplanering

NÅGOT ANNAT SOM ÖNSKAS?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att det är en hästblogg ni har, men det skulle va superkul om du Elvira, kunde lägga ut hur du sminkar dig, från början till du är klar. Hur du gör och vilka produkter du använder :) bra blogg

2011-05-17 @ 15:26:09
Postat av: Beatrice

Hej!

ska du jobba på Hafstens camping? :)

2011-05-17 @ 16:17:47
URL: http://beatricebroberg.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

nationella gick skit för de flesta! sjukt svårt ju:(

2011-05-17 @ 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0