Dagens ridning - Sockan

Red i paddoken och små trimmade på lite små hinder + bana med små hinder.
Han skötte sig jätte fint i början, dock lite okoncentrerad när hindrerna stod där så jag red tills han verkligen släppt, han är ju bäbis, måste lära sig!
Sen började jag hoppa lite i trav och landa i rätt galopp, lite problems haha..
Sen hoppade jag en liten bana och han var jätte duktig. Red utan martingal och han var i form hela banan, grym!
Sen började han protestera lite faktiskt, vet inte varför men han vill inte gå fram haha, så lite bråk men gjorde inget stort av det.. bara onödigt! Men avslutade med en avslappnad fin häst!
Nu ska jag iväg och köpa solkort med Camilla, sen blir det hem och rida Areno och packa och putsa båda hästarnas utrustning!

Kommentarer
Postat av: sammm

2011-05-07 @ 19:07:44
Postat av: sanna

snällaaa, svara på mina mail, jag behöver verkligen veta!

2011-05-07 @ 19:08:35
Postat av: emma

kan du inte berätta mer om henne? :D

hur gammal? vad har hon gått innan? :)

2011-05-07 @ 19:14:24
Postat av: julia sundelius

länka varandra? :)

2011-05-08 @ 15:49:13
URL: http://halvblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0