Dagens "ridning"

Har precis duschat och ska snart laga mat (duktig) och fixa mig!
Båda hästarna fick longeras idag, något jag gör väldigt sällan. Dock tror jag att det är super bra för Sockan att få lite variation. Han fattade inte riktigt hur man skulle göra haha, men han var fortf mycket lydig. Gjorde lite lydnadsövningar också. Duktig häst!
Areno fick gå med lite inspänningstygel eller vad man ska säga, han släppte riktigt bra men var helt galen i galoppen haha som vanligt ;)
Mycket nöjda hästar!
Just det, jag mockade hela stallet, eller rättare sagt gjorde klart hela stallet på 30 min i morse! Rekod typ?
Jaja, nu får jag sätta lite fart.
Måste bara hissa min hästar som är det absolut bästa som finns ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad fina dina hästar är! Den bruna, haha jag vet inte vad den heter. Ser så stor ut. :D

2011-05-20 @ 20:17:06
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klara, kollade på din youtube-kanal för något år sen och såg filmen när du vann msvb med Mambo i östadkulle, men skulle kolla på den häromdan men den funkade inte :( Skulle inte du kunna lägga upp den igen så man kan se den? Den e så sjukt underbar!

2011-05-22 @ 19:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0