Blööööööö

Åh jag har verkligen ingen tid för bloggen eller något annat.
Jag vaknar på morgonen, är alltid hur trött som helst även om jag går upp 9 eller 6.
Jag brukar oftast mockan innan skolan, utan lite lätt stress. Sedan hinner jag knappt fixa mig, drar på mig något snabbt, osminkad och fin drar jag mig till skolan och försöker koncentrera mig och hänga med. Efter skolan är det raka vägen hem, skit hungrig och ut i stallet och rida två hästar. IBland träning (eftersom jag har tre hästar som måste träna regelbundet) ibland åker jag och tränar andra. Osv osv osv... När jag väl kommer in från stallet vid ca 10 så är det en hel del plugg som väntar.. ligger efter i en hel kurs, har tre prov i historia kvar, ett stort arbete som skulle vart inne i ettan och jag går snart ut tvåan.
Så varför jag inte bloggar så mycket är för att jag inte har någon tid alls, jag har s mycket idéer och skit men allt blir bara pannkaka!
Men vi får se, jag uppdaterar väl när jag hinner.
Imorgon är det dressyrträning kl 16.00 med Areno.
På Lördag åker jag halv 7 hemifrån och hänger med Felicia, Mambo och Toy Boy på lokal tävling i Herrljunga.
På Söndag ska jag ev. och hjälpa till på div 1 i Bollebygd... hmmmmmmmmmmm jag orkar inte med mitt liv.
Paus? JATACK

Men en sak som gör mig glad, är ni som orkar med oss haha.. ni är helt fantastiska!
Även om vi inte uppdaterar så slänger ni inte in dumma kommenterar osv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha känner igen mig till 100 ;)

2011-05-12 @ 10:18:17
Postat av: maria

jag kommer alltid älska er blogg och kommer vänta tills ni har tid att uppdatera!!

2011-05-12 @ 14:05:39
Postat av: Anonym

håller med, spelar absolut ingen roll om det är lite update :)

2011-05-12 @ 18:23:52
Postat av: Sarah

Väntar alltid med stort tålamod, har stor förståelse att man inte hinner jämt! :)

2011-05-12 @ 18:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0