Back in time # 2

Nu vart det min tur då!
Jag hittade en gammal videofilm hemma ifrån GM = Gottorps mästerskapet. Gottorp heter min gård kan man säga. Haha ja, man hade ju lite fantasi när man var liten. Just vid den tidpunkten hade vi fem hästar i stallet, två B-ponnyer, en C-ponny, en häst och en islandshäst.
Iaf så hade jag då min sötaste lilla B-ponny Lady.
Om någon känner igen henne kontakta gärna mig! Skulle kunna göra vad som helst för att hitta henne och träffa henne igen. Hon togs ifrån mig väldigt hastigt, hon fångade mitt hjärta, som ingen annan någonsin gjort!
Min lilla sessa.
Haha jag gillar att alla gör massa schyyyyyyyyyyyyy ljud! Hahahahahha.
Asså ni kmr höra mitt skratt i filmen!

Kommentarer
Postat av: bella

åååh va gulligt :D vad hände med henne?

2011-05-18 @ 12:01:13
Postat av: caroline

HAHAHAH är det suss som snackar ?

HEJJA FANTASTISKT

2011-05-18 @ 13:49:13
URL: http://liljenberg.shapemeup.se
Postat av: A & L

Haft en bra dag? :)

2011-05-18 @ 18:31:02
URL: http://polkapolka.blogg.se/
Postat av: Hedda

Det var en b-ponny i mitt stall förut som såg ut sådär och hette Lady :) Vad var det för ras?

2011-05-18 @ 21:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0