YEEES!

Måste vara min lyckodag, hela två inlämningar har flyttats fram en hel vecka, nu blev det helt plötsligt lugnt igen. Eller inte lugnt kanske men jag kan plugga i helgen vilket är sjukt mycket skönare än på vardagen då jag alltid är trött och har massor att göra. Ska fira det hela med att köpa lite godis på hemvgen och slänga mig i min stora säng och bara dega i någon timme innan stallet. Får bränna bort godiskalorierna på gymmet sedan + dressyrträningen.
Föresten, kan hända att Toxans tävlingsdebut för i år blir redan i helgen då det strulat med lag osv för klubben i både div 1 och elit. Dock gillar jag ju inte att rida i lag, får sån himla prestationsångest så helst vill jag slippa. Men givetvis ställer man upp då det krisar.


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Sjukt fin bild, härlig utstrålning och pannbandet passar henne perfekt!

2011-03-03 @ 18:28:32
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0