XY, PQ, X i kvadrat bla bla

X²+px+q=0
Matte är kul, fast...nej. Har matteprov idag och hela mitt huvud snurrar med all information som jag tryckt in i hjärnan igår kväll/natt. Risk finns att det kommer gå åt skogen bara för att min hjärna är överfull.
-
Men nu lämnar vi matte för ett tag och blickar framåt, det är ju faktiskt snart helg. Gött! Tävling på Söndag, LB och LA med Toxan. Har faktiskt bytt och rider avd A i båda klasserna nu, hon känns såpass stark och i Billdal förra helgen var hon inte alls bråkig på framhoppningen utan skötte sig riktigt bra och la energin på rätt ställen.
Sen i för sig behöver det inte betyda att hon gör det på söndag haha, man vet aldrig med den damen.
Men nu ska jag återgå till matteboken, nu vet ni i alla fall att jag lever och idag blir uppdateringen så gott som vanligt, har en debattartikel att skriva men jag ska nog hinna med både och.

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Matte B (?) är helt klart jobbigast haha, och jag är nu inne på min sjätte mattekurs på gymnasiet.. :P



Lycka till på tävlingen!

2011-03-10 @ 15:32:32
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Olivia

pq formeln är inte sådär superkul nej ;)

2011-03-10 @ 16:20:42
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0