Winnietoo

Som ni vet var jag hos Linn(teamsl.blogg.se) och red hennes fina Winnie i onsdags förra veckan.
Vilket gick helt okej, han var en känslig kille som tog ett bra tag att känna in hur han skulle ridas och till en början var vi inte helt överens, men framåt slutet av passet lyckades jag anpassa mig lite bättre och då gick det fint längre stunder.
Fick även hoppa ett par spång och my good va han hoppade fint genom kroppen, hoppade mig både nästan ur sadeln och fick mig att tappa hakan i ett språng haha, det var rätt kul faktiskt, måste sett otroligt roligt ut ;)
En riktig härlig, positiv och go ponny med perfekt inställning, vilja och hjärta. Vilket jag tycker är några av dem främsta egenskaperna hos en bra ponny.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ååh vad roligt :D

2011-03-05 @ 09:39:28
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Only Ellen

Hej!



Allt bra idag? ^^

2011-03-05 @ 10:32:54
URL: http://theonlyellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0