WIIIIIIE

Slutade 09.40 idag, underbart!
Frågan är vad jag ska göra med min förmiddag när jag helt oväntat blev ledig. Stallet, gymmet eller plugga...?
Tror det får bli lite plugg nu några timmar, sedan stallet och så kommer jag hinna med gymmet efter det, perfekt!
Mitt hår växer förövrigt väldigt fint, här är en alldeles färskbild på morgonfrisyren. Det är ju verkligen inte långt, men bra mycket längre än vad jag brukar ha.
Tror det som gjort mest skillnad är att jag bara plattar det vid absolut nödfall eller speciella tillfällen och inte blåser det längre som jag gjorde varje morgon förr. Men även att jag börjat använda bra schampon och inpackningar mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0