Vilodag för Areno

Vet ni vad jag kom på? Areno hade ingen vilodag förra veckan så idag får han faktiskt vila! Har sån himla mensvärk och tänkte att jag faktiskt inte ville ge mig ut i detta busvädret, men så kom jag på att han faktiskt inte vilat sedan gbg horse show och imorgon är det träning så då är han lite extra pigg då, så himla tråkigt att träna när han är på sitt seghumör ;)
-
Arenos planering
Måndag: Vila
Tisdag: Hoppträning för Peter Eriksson
Onsdag: Promenad/skritt
Tosdag: Klättra
Fredag: Dressyr (om det går i våran isiga paddok, annars försöka rida lite på ängen eller något)
Lördag: Rida ut och galopper så han inte blir för spänd på tävlingen men heller inte för mycket så han blir trött
Söndag: Tävla
-
Det blir ju toppen! Synd att inte mockningen kunde "vila" också haha nej det är faktiskt inte så jobbigt ;) Men ska lägga mig och vila lite nu, ta en tablett och äta något. Så går jag ut i stallet lite senare, lite innan jag ska ta in dom :) Och så ska jag hinna borsta dom och gå en sväng med Indiana ;) (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0