Hemma

Vissa läsare är faktiskt väldigt konstiga måste jag säga haha :)
Elvira, vi får försöka ta allt med en nypa salt och inte bry oss om den "värsta"
Vi vet att vi är grymma och vi vet vad som är det bästa för just oss.
Har precis kommit hem, mamma hämtade mig efter skolan och vi åkte och köpte staket tråd, lindor till Indiana, B-vitamin och en ryktsten, tycker det är skit bra att ha i ansiktet typ (Areno och indiana fäller as mycket) Dock har jag andra jätte bra grejer som tar bort päls men har känt att jag har saknat en liten ryktsten.
Nu sitter jag och äter bakpotatis sååååå jäkla gott! hehe.
Ska rida ut med Areno snart, uppvärmning blir att rida ut och galoppera lite sen blir det lite trimning i paddoken, han är ju så himla fin nu (i dressyren)
Sen blir det att longera Indiana med hennes nya lindor! Sötnos :D
Nu måste jag sticka

Kommentarer
Postat av: bea

Du kanske ska starta någon dressyr med honom bara för skojs skull någon gång :)

2011-03-28 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0