Godmorgon typ

Halloj bloggen!
Idag börjar jag halv ett, hade tänkt att rida och sånt innan skolan men så ville Rasmus att jag skulle åka till honom igår, så mamma var snäll och mockade idag så hinner jag rida och sånt efter skolan :)
Idag måste jag packa också eftersom jag ska tävla imorgon och allt ska vara packat och hästen ska vara klar, så det bara är att borsta av honom, byta täcke, sätta på lädergrimma och transportskydd.
Hade tänkt att jag skulle ut idag eller ja det är det som är planerat, men jag vet faktiskt inte om jag är på taggad på det, tror jag vill sitta hemma och ladda inför imorgon.
Vi får se hur allt blir. Nu ska jag kolla lite tv, sen ska jag fixa mig inför skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0