Dagens träning

Hemma från ännu en underbar träning med världen bästa häst!
Det började med att han var sjukt seg och jag fick verkligen banka igång honom, men efter jag hade galopperat kom han igång som vanligt, sedan började vi hoppa på volt, med bom framför och efter och han skötte sig jätte fint, men jag tyckte han kändes lite konstig, typ ah jag vet inte vad det var men något var det. Sen hoppade vi på en oxer med bom före och efter och ett galoppsprång emellan om ni fattar och då hoppade han som tusan. Sen hoppade vi en linje som kom ur sväng jätte snabbt och sen hoppade man nästan "in i väggen" om ni fattar. Och den gjorde han otroligt bra! Sen satte vi ihop till en lite bana och då var allt så jäkla perfekt, jag kände mig som världens bästa ryttare och Areno lyssnade på allt. Typ en skolrunda, hur lätt som helst. Sen hoppade vi massa andra banor, kändes inte lika perfekt som den första men absolut inga fel! Bara att några stod ivägen så jag fick inte till en sväng, men fan ponnyn är otroligt. Inte ett stopp eller inte en riven bom på jag vet inte hur länge!! (peppar peppar*)
Han blev mycket piggare ju längre in i träningen vi kom och också mjukare. Min fina prins! ♥
Har tyvärr ingen film... måste köpa ny kamera snart!!

Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

Kul att det gick bra!! :)

2011-03-02 @ 23:03:38
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0