Natt tankar

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, på Måndag börjar mitt nyttiga liv! + träningsliv.
Jag ska fan klara det nu jag ska inte fuska. Jag lovar att säga till om jag fuskar ;) hehehe, jag är faktiskt ärlig, kan typ inte ljuga om sånt haha. Vilket är väldigt brau.
Så nu måste jag äta as mycket godis imorgon hahahah. Sen måste jag åka och handla massa nyttiga saker och bra saker som man mår bra av. Så börjar träningen också. Börjar med 30 min på cross trainen , seriöst måste börja någonstans faktiskt mobba mej inte, sen blir det längre och längre. Har gympa på Måndag också, dock bara yoga men alltid något ;) Ska vara duktig på gympalektionerna nu, vi typ gymmar och sånt, så vi har jävligt bra gympa lektioner. Jaja, det löser sig.
Hoppas jag inte dör av suget av godis bara hahah ;)
Pommes & kebabsås + coca cola

Coca cola
Coca cola (FRÅN DONKEN)
Coca cola
Bilar
Marianne
Nappar
Ballerina
Baugette från paprika (får jag äta dock) DOCK INTE coca cola
Glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaass från donken
Hmmm, glass
Mc donalds
Glass + coca cola
Haha fettoo
Julmust.. tur det inte finns nu
Chocklad boll

Kommentarer
Postat av: caroline

neej då kan vi ju inte ha våra deg-datanörd-tjockis-godis-kvällar :(

2011-03-20 @ 15:52:25
URL: http://caarolineliljenberg.blogg.se/
Postat av: Olivia

lycka till! ;)

2011-03-21 @ 19:59:09
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0