Jag börjar tänka om

Nu är det såhär att jag Klara Charlotta Skatt har börjat tänka lite på min framtid.
Hur kommer jag se ut om några år, när jag varje dag går och köper en choklad bit (eller två) i skolan.
Ofta äter snabb/skräpmat. Äter chips och dipp, godis, dricker coca cola, alkohol och massa annat som inte kommer bli bra i längden. Men endå som de flesta i min ålder äter/dricker. Jag har också ett väldigt stort problem med min lunch, då det är vidrig mat i skolan och jag äter nästan aldrig (till och med tacosen smakar skit) jag äter ingen lunch, skiter i att äta något när jag kommer hem, går ut och kör mitt rejs i stallet, blir grinig, det går ut över hästarna, familj, pojkvän, inte bra med andra ord. Sedan äter jag middag med mamma och pappa på kvällen men får nästan inte i mig någonting då jag mår illa som en gorilla.. Detta måste jag ta tag i!
Men så har jag faktiskt tänk till (vilket jag gjort många gånger innan) men nu är det på allvar, jag ska försöka tänka på vad jag äter. Köpa ett äpple ist för en chokladbit. Jag ska försöka äta lunch i skolan, iaf sallad. Men som tur är har jag så bra schema så enda dagen jag behöver äta i skolan är på Måndagar och då kanske det kan gå bra. Sen direkt när jag kommer hem äter jag något så jag orkar med mig själv. Sen ska jag försöka få mamma och pappa att laga mat till mig och dom såklart varje dag. Eftersom min pappa är väldigt noga med vad han äter då han bantar haha tjockis. Han tränar på gym varannan dag och bara rasar i kilon. Dock är det inte det jag är ute efter, utan bara att ha kvar min snygga kropp som jag är nöjd med. Men till saken; därför äter vi oftast bra mat till middag.
Sen så har vi en crosstrainer hemma som står och dammar.. den tänkte jag köra lite på ibland. Till slut ska jag väl köra med den varje dag (y) Ni kommer få följa mig genom mitt "tränande" haha. Vi får se hur länge det håller. Kanske inte så intressant ämne men jag är TILLBAKA och jag tänker skriva om annat än om hästar hela tiden.
Dagens middag, Husets sallad från Paprika.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kmr klara det Klara! :)

2011-03-16 @ 19:42:59
Postat av: Anonym

underbart att du inte slutar blogga, och jag tycker det är superkul att det inte är bara bara häst i bloggen, lite annat emellan gör den bara mer personlig :D

2011-03-16 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0