Underbar Onsdag, otroliga hästar!

Hel grym dag rätt igenom!
Mysig, lugn skoldag där vi slutade tidigt, redan klockan 12. Underbart väder har det vart, sol och blå himmel.
Drog till gymmet efter skolan fast jag var så sjukt omotiverad, fick kämpa ordentligt och puscha mig själv för att inte sluta de första 20 minutrarna. Men när dem väl var sprugna blev det 30 minuter till, så jäkla gött hade kunnat sprungit hela natten nästan kändes det som men tiden rann iväg så mer han jag inte.
Åkte till stallet, mocka och fixade allt. Putsade allting från helgen och red två otroligtfina ponnys, som nu står nöjda i stallet och mumsar välfärtjänt kvällsmat. Nattsockarna är på och ryggarna, rumorna och låren är masserade.
Det enda som återstår av denna onsdag är att få någorlunda ordning här på mitt rum innan det blir sängen tidigt idag och ladda upp inför morgondagen. Längsta dagen i skolan och 4 hästar ska ridas.





Kommentarer
Postat av: Elin

jätte bra blogg (Y) en fråga , vrf är Thomsy tillbaka ? :)

2011-03-30 @ 23:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0