Tävling imorgon

Idag blir det bara hemma myskväll med Rasmus.
Skulle ju egentligen på fest men hoppade det (som jag säkert redan han skrivit)
Är faktiskt rätt stolt att jag håller mig hemma, brukar typ dampa loss om jag inte går ut, men idag måste jag faktiskt ta det lugnan.
Imorgon åker vi hemifrån halv nio typ, ganska chill endå. Har ju gjort allt klart så behöver inte gå upp jätte tidigt. Ska packa ut stövlar, kavaj, väst och hjälm i bilen idag också så har jag nästan ingenting att göra imorgon.
Imorgon ska vi till Styrine, laghoppning (eliten) som går i La+5. Tror förklassen går i La. Jag ska starta lagklassen med Areno coh vi får se hur det går :) Får se om vi kommer med i laget.
Hoppas verkligen det känns bra imorgon och att Areno är glad!
Nu orkar jag inte blogga mer ikväll ;)
Ni får stå ut, Elvira kanske är jätte duktig idag vem vet?
Btw: Grattis Sofia Genne (teamsl) på 18 års dag! Hoppas du får en fin dag älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0